Nekünk a “Kiss Pistákat”, meg a “Kovács Jánosokat” kell meggyőzni. A média ellenében is.
A Kúria átjátszott bennünket a magyar kormánynak, a 2014. júniusában meghozott 2. számú polgári jogegységi határozatában azt állapította meg, hogy a főszolgáltatás körébe tartozó szerződéses rendelkezés az árfolyamkockázat viselése, s ezért ő főszabályként nem vizsgálhatja, hogy tisztességtelen-e.
Az árfolyamkockázatról ellenben 2013. decemberében még azt állapította meg az ugyanilyen szintű határozatában, hogy nem tisztességtelenek miatta a szerződéseink.
De ezek szerint a Kúria nem tudja azt eldönteni, hogy az árfolyam kockázat viseléséről szóló szerződéses rendelkezés a főszolgáltatás körébe tartozó-e. Hiszen ha 2013 decemberén vizsgálhatónak tartotta az árfolyamkockázat adósra hárításáról szóló rendelkezést, akkor nem tekintette a főszolgáltatás körébe tartozó szerződéses rendelkezésnek, majd 2014. júniusában már azt mondta, hogy a főszolgáltatáshoz tartozik.
Jelenleg az a tényhelyzet, hogy a kormány a júniusi határozatban foglaltak értelmében szabad kezet kapott az árfolyamkockázat adósra hárításának vagy nem hárításának a kérdésében, mert az igazságszolgáltatás legfőbb testülete, a Kúria törvényre hivatkozással arról határozott, hogy ő nem tud kimondani semmit, mert nem vizsgálódhat, ezért a szerződésbe foglaltak alapján viselnünk kell a kockázatot.
De mivel a Kúria újfent azt állítja, hogy nem vizsgálhatja az árfolyamkockázat adósra hárításának tisztességtelenségét, emiatt a kormányhoz került a lehetőség, hogy kedve szerint előálljon segítséggel.
Elő is állt, és dönteni akar, meg akarja a parlamenttel szavaztatni azt az árfolyamot, amit a bankokkal leegyeztet, eközben elhíresztelik, hogy romlani fog a forint.
Emiatt, akik még fizetnek, kényszerhelyzetbe kerülnek, és esetleg elfogadják a forintosítást, de az eddig tőlük is jogellenesen elvett összegeket nem tudják visszaszerezni, mindamellett a tartozásuk jó esetben az évekkel ezelőtti szintre esik vissza, a felvételkori szintre.
Mi, akiknek már felmondta a szerződését a Bank, végleg lehúzhatjuk a rolót.
Diktatúra. De hozzáteszem, hogy törvény nem alapozza meg.
Ugyanis a Kúria a két határozatával megteremtette azt a jogilag képtelen helyzetet, hogy Magyarország sorsának jelen korunkban meghatározó helyzetéről ellentmondásosan határozott, ami miatt egyik határozat sem lehet a hatályos törvények szerint elfogadható.
Az egyik határozat másképpen ítéli meg azt, hogy milyen oknál fogva megengedhető az árfolyamkockázat adósra hárítása, mint a másik.
A 2013. évi decemberi határozat szerint: nem tisztességtelen az árfolyamkockázat adósra hárítása,
míg a 2014. júniusi határozat szerint: nem vizsgálható, hogy tisztességtelen-e.
Ez abból az ellentmondásból fakad, hogy:
a 2013. decemberi határozat nem a főszolgáltatás körébe tartozó szerződéses rendelkezésnek tekinti az árfolyam kockázat viseléséről szóló szerződéses rendelkezést, de
a 2014. júniusi határozat a főszolgáltatás körébe tartozónak tekinti az árfolyamkockázatról szóló szerződéses rendelkezést.
Ha megállapíthatja azt, hogy nem tisztességtelen ez a kikötés, mint 2013. decemberében, akkor nem tekinti a főszolgáltatás körébe tartozó szerződéses rendelkezésnek az árfolyamkockázat adósra hárítását, tehát nem tekinti átadottnak a devizát.
Az árfolyam kockázat áthárítása a deviza átadásához köthető. De akkor miért nem tisztességtelen az árfolyamkockázat adósra terhelése, amennyiben nem volt átadott a deviza?
Ha pedig a főszolgáltatás része ez a kitétel, mint 2014. júniusában, akkor mitől tekinti átadottnak a devizát a Kúria?
Ez esetben azonban nem lehet vizsgálni, hogy tisztességtelen-e a kikötés, ami azt jelenti, hogy nem foglal állást.
Egyszóval igen nagy bajban vagyunk.
Már csak hetek választanak bennünket el attól, hogy végérvényesen tönkretegyék az életünket, jogellenesen, a bankok csalásának törvénnyel történő megpecsételésével.
Ha a magyar társadalom ezt nem fogja komolyan venni, és nem áll ellent, Magyarország nélkülünk fog tovább létezni. Ha megmarad.
Nem csak a devizaalapú hitelesek lesznek bajban, hanem a kis-és középvállalkozó szektor, akiknek a bevételi forrása mi vagyunk, de esélyünk sem lesz talpra állni.
Akiknek pedig forintosítják a hiteleit, szintén nem tudni, meddig fogják bírni a törlesztést, hiszen ők is erőltetett menetben teljesítettek idáig, s egyéb célok megvalósítására továbbra is igen kevés forrásuk marad, a törlesztőrészlet szintje ugyanis lényegesen magasabb marad a kezdetinél.
Köztisztviselők, közalkalmazottak. A mi adóinkból kellene a bérüket megfizetni, de leáldozó gazdaság esetén nem lesz alap a bérekre.
Vagy valóban idegenek fogják megszállni az országot, akik tőkét hoznak ide?
És szavazni fognak ők is, ellenünk? A FIDESZ-re? Vagy új pártot alakítanak?
A tőlünk eddig jogellenesen elvett pénztömeg nincs a komódban. Át lett adva arra érdemesült személyeknek.
Nem az lenne a gond, hogy nekünk visszajuttatnak tisztességtelenül elvett pénzeket, mert mi is a gazdaságba forgatjuk vissza, hanem az a gond, hogy nincs miből visszaadniuk. Mindig is a mi munkánkra építettek, most, hogy visszafelé kell adni, kinek a munkájából adják vissza? A VIP ügyfelekéből, akik a betétekért a markukat tartották? Devizabetétre gondolok, nem a kisnyugdíjas megtakarított pénzecskéjére.
Végveszély van!
Olyan, ami a mi életünkben még nem volt.
Tömegesen el kell hagynunk az országot, vagy el kell viselnünk az Orbán kormány megalázó kényszerítését, hogy kezdődjön elölről a fizetése a hitelnek, vagy pedig jöjjön a végrehajtó, ha már most abban a stádiumban vagyunk.
Megalázó közmunkaprogram, vagy kényszerű országelhagyás.
Nélkülözés, sírás, kapcsolatok bomlása, betegség.
Megpróbáljuk mi, A HAZA NEM ELADÓ MOZGALOM a helyzetet átbillenteni, hiszen mindent tudunk, hogy miben mesterkednek.
De a fülemben a harangok zúgnak.
A fiataloknak és nem csak fiataloknak ajánlom figyelmébe e zenét…https://www.youtube.com/watch?v=_aJcBLLFf9o
KIÁLTVÁNY
Akik nem csatlakoztak a feljelentésünkhöz, azok is küldjék meg, ha egyetértenek a feljelentésben foglaltakkal!
Az ő banki kivonatuk is tanúsítja azt, hogy nincs joga mást követelni a Banknak, mint a forintot!
A feljelentés Kásler Árpád honlapján megtalálható .
http://www.kaslerarpad.hu
2014. évi május 3-i cikk.
Vissza kell járjon mindenegyes Adósnak visszamenőlegesen az árfolyamkülönbözet és annak kamata, az árrés és az egyoldalú kamatemelés.
A felmondás és végrehajtás alá kerülteknek is vissza kell járjon, hiszen a tönkretételüket a jogtalan követelések miatti teljes ellehetetlenítés idézte elő, emiatt tudta lejárttá tenni a
Bank az Adós hátralékos tartozását a közjegyző előtt, miközben nem mutatta fel a saját teljesítését tanúsító banki kivonatot, a közjegyző pedig nem kérte rajta számon, hogy bizonyítsa azt, hogy a követelés a
tartozáselismerőbe foglalt devizakövetelésből származik-e.
Magyarország a tét, az életünkkel összeforrva.
Le akar bennünket béklyózni a pénzhatalom a kormánnyal, parlamenttel , közjegyzőkkel, bírókkal, ügyészekkel együtt .
El akarják venni az életünket, a nyugalmunkat , a hazánkat.
Alább a csatlakozásról:
————————————————————————————
Ezekkel a bizonylatokkal fogjuk azt tanúsítani, hogy
SOHA EGYETLENEGY BANK SEM NYÚJTOTT DEVIZÁT HITELFOLYÓSÍTÁS JOGCÍMEN.
Cím:
1055 Budapest, Markó utca 27 .
Hivatkozási szám: Budapesti Nyomozó Ügyészség
1268/2014
A banki kivonatot fénymásolatban küldjétek meg, és írjátok rá saját kezűleg is azt, hogy
“FORINTOT KAPTAM ,TISZTESSÉGES ELSZÁMOLÁST KÖVETELEK”.
http://www.kaslerarpad.hu
kaslerarpad.hu
Kásler Árpád honlapja, valamint a BAÉSZ és RVMP publikációs felülete
FELHÍVÁS – TERJESSZÉTEK !
A 2014. május 19-én a Legfőbb Ügyészségre benyújtott büntető feljelentésünket jelenleg a Budapesti V-XIII. Kerületi Ügyészségen vizsgálják, mivel a kiegészítésünket követően a Budapesti Nyomozó Ügyészség áthelyezte oda.
Az áthelyezés oka az volt, hogy a Bankok székhelye itt található nagyobbrészt.
A kiegészítés lényege pedig az volt, hogy a Bankok nem az általuk elvégzett valós teljesítmény alapul vételével követelnek tőlünk.
Nem annak (azoknak) a teljes bizonyító erővel bíró banki kivonatoknak alapul vételével követelnek, amelyek a hatályos törvények értelmében tanúsítják az ügylet teljesítését, és azt, hogy KÖLCSÖN JOGCÍMEN milyen összegű kötelezettsége keletkezett az Adósnak.
Ezek a bizonylatok a hitelfolyósítást tanúsító banki kivonatok.
Kérek minden csatlakozót, hogy minél előbb küldje meg az alábbi címre és alábbi ügyszám megjelölésével a banki kivonatát (kivonatait), amelyek tanúsítják, hogy mit nyújtott számukra a bank “hitelfolyósítás ” jogcímen.
Ezekkel a bizonylatokkal fogjuk azt tanúsítani, hogy
SOHA EGYETLENEGY BANK SEM NYÚJTOTT DEVIZÁT HITELFOLYÓSÍTÁS JOGCÍMEN.
Cím:
1055 Budapest, Markó utca 27 .
Hivatkozási szám: Budapesti Nyomozó Ügyészség
1268/2014
A banki kivonatot fénymásolatban küldjétek meg, és írjátok rá saját kezűleg is azt, hogy
“FORINTOT KAPTAM ,TISZTESSÉGES ELSZÁMOLÁST KÖVETELEK”.
Az országban kialakult helyzetet a következőképpen látom , mint akit közvetlenül is érint, mint aki igen sok ember problémáját hallotta, mint aki két és fél éve rendületlenül küzdök a jogos igazunkért, s mint magyar családanya.
A fentebb megjelölt banki kivonatok az áfa törvény szerint előírt módon teljes bizonyító erővel tanúsítják a Bankok pénzkölcsönnyújtási szolgáltatását.
Ezen kivonatokat a Bankok , a közjegyzők, a bíróságok, az ügyészségek, és maga a legfőbb bírói testület, a Kúria mellőzte mindeddig az elszámolás során.
Ellenben ezeken a banki kivonatokon kívül a hatályos törvények értelmében nincs semmi más bizonyíték a Bankok által nyújtott pénzkölcsön összege tekintetében a devizaalapú hitelezés esetén sem.
A Kúria a 6/2013. számú Polgári Jogegységi Határozatában
és a 2/2014. számú Polgári Jogegységi Határozatában mellőzte a valós banki teljesítés vizsgálatát.
A két határozat célja az volt, hogy a szerződésben rögzített rendelkezések vizsgálatára korlátozza a Bankok és az Adós egymással szembeni kötelességével kapcsolatosan meghozott határozatának pontjait.
A banki kivonatok teljes mellőzésével olyan helyzetet teremtett, amelyben egyik határozat sem a Bankok valós teljesítését tekinti a követelés jogalapjának.
A 2013. évi decemberi határozatban nem a főszolgáltatáshoz tartozó szerződéses rendelkezésnek tekinti az árfolyamkockázat Adósra hárításáról szóló rendelkezést, és emiatt vizsgálhatónak tartja. .Valószínűleg a forint folyósítását tartja a főszolgáltatásnak, ami a devizában meghatározott pénztartozás megadásakor volt folyósítva.
Nem tekinti tisztességtelennek a kedvezőbb kamat miatt.
A 2014. évi júniusi határozatban a főszolgáltatáshoz tartozó szerződéses rendelkezésnek tekinti az árfolyamkockázat viselésének adósra hárítását , ezek szerint a pénztartozás megadása által jogi értelemben átadottként kezeli a devizát, s emiatt főszabályként nem tekinti vizsgálhatónak annak tisztességtelenségét, így hatályban tartja a szerződéses rendelkezést.
Mindkét határozatában az adósok ellen dönt, miközben egyik esetben sem veszi figyelembe azt, hogy a szolgáltatás teljesítését nem a szerződés tanúsítja, hanem a folyósítás banki kivonata.
Ebben azonosan jár el a két határozatban, s ezzel szembemegy a hatályos áfatörvénnyel, a jóerkölccsel, a tisztességes szerződési magatartással, és elfogadja azt, hogy színlelt kölcsönnyújtásról van szó, hiszen a kölcsönnyújtás a Ptk. 231. §-ával történik, deviza nélkül, és az Adós előzetes tartozása nélkül – azaz pénztartozásról nincs bizonylat.
Tehát amíg a két határozat különbözően dönt arról, hogy vizsgálható-e az igazságszolgáltatás által az árfolyamkockázat adósra hárításának rendelkezése, addig mindkét esetben figyelmen kívül hagyja a valóságos banki teljesítést.
De a határozatok egymással szemben olyan ellentmondást fogalmaznak meg, ami miatt álláspontom szerint kioltják egymást, és nem lehet azt eldönteni, hogy a Kúria szerint lehet-e az igazságszolgáltatás által vizsgálni ezt a Magyarország szintű kérdést, miszerint a havi törlesztőink a CHF erősödése miatti növekedése a teljes ellehetetlenülésünkhöz fog vezetni.
Ha azt tekinti érvényesnek a Kúria, hogy vizsgálhatja ezt a szerződéses rendelkezést, akkor az igazságszolgáltatásnak teljes jogköre van a kérdés megválaszolására a hatályos jogszabályok figyelembe vételével. De ekkor a Kormány nem alkothat törvényt a forintosításról, mert ebben az esetben az igazságszolgáltatásnak kell döntenie.
De a Kúria megváltoztatta az álláspontját, s úgy döntött, hogy nem vizsgálhat. ezzel érkezett el a kormány lehetősége.
Viszont a kétféle döntés miatt egyik határozat sem lehet érvényes, mert nem lehet azt eldönteni, hogy a hatályos jogszabályokat kell-e figyelembe venni, és aszerint dönteni, vagy nem lehet vizsgálódnia az igazságszolgáltatásnak, és emiatt a szerződéses rendelkezés hatályban marad, hacsak a kormány nem javasolja a forintosítást.
De a kormány kihasználta a lehetőséget, és forintosítással meg akar menteni még embereket.
A kormány olyan helyzetben akar forintosítani, amikor a Kúria maga sem tudja, hogy van-e döntési jogköre avagy nincs. Emiatt nem lehet azt tudni, hogy joggal viszi-e a Parlament elé a kormány a forintosítás kérdését, amikor is a felmondás és végrehajtás alá került embereknek nem hagyja meg az egzisztenciáját-azaz kivégzi őket.
És ekkor jövünk mi, akik felmutatjuk a banki kivonatainkat, mert semmi más nem bizonyítja a Bankok teljesítését.
A két határozat ellentmondása arra volt jó, hogy a kormánynak lehetősége nyíljon a megalázó munkára.
Arra, hogy a felmondás alá kerülteket és a végrehajtás alatt lévőket
hagyja teljesen ellehetetlenülni, miközben mindenki esetében igaz az, hogy nem a szerződés szerint lehet megállapítani a követelhető pénzösszeget, hanem a Bank valós teljesítése szerint.
EZT NEM TŰRHETJÜK EL !
Nem tűrhetjük azt el, hogy senkiként kezeljenek bennünket.
Minden mellettünk szól, a Kúria elterelte a lényegről a figyelmet, miközben átjátszotta a kormány kezére az Adósokat.
Elterelte a Kúria a figyelmet arról, hogy nem a szerződés hivatott a banki főszolgáltatást tanúsítani, hanem a szolgáltatást tanúsító számviteli bizonylat, a banki kivonat.
Pénzkölcsönt nyújtani csak egyféleképpen lehetséges.
A pénzkölcsönt az Adós rendelkezésére kell bocsátani, attól pénzkölcsön.
Csak ebben az esetben lehet visszakövetelni és kamatot kérni rá.
A Kúria és a magyar kormány a hatályos törvények és a magyar családok ellen fordult, amikor nem vette azt figyelembe, hogy mi történt a valóság szerint.
Ha nem leszünk képesek magunkat megmutatni, akkor a tervüket véghez fogják vinni, és Magyarországot átjátsszák az idegeneknek, bennünket pedig földönfutóvátesznek . .
KÜLDJÉTEK MEG A BANKI KIVONATOKAT A MEGADOTT CÍMRE!
A HAZA NEM ELADÓ SEMMI PÉNZEN!
Akibe szorult tisztesség, becsület, az az érzelmek hullámán át próbál hatni a rendszerre. De az érzelmek ma már nem számítanak! Ezt a kérdést érzelmi úton már nem lehet megoldani, mert a “másik oldalon” pszichopata gyilkosok vannak a végrehajtói, behajtói, banki és politikai tömegben. Igen tömegben, mert ők már sokan vannak, de ahhoz nem elegen, hogy minket megállítsanak.
Mára Magyarországon a tudást, a szakmai hozzáértést és a tisztes életet fekete listára tették. Ez azt jelenti, hogy a dolgozó embereket listázták, lassan nekik is a mellükre kerül majd valamilyen színű csillag.
A korábbi BAR-lista, most “akárhogyanis” nevezett lista pusztít. Magyíraországon, akár csak 1956-ban, listázzák az embereket “maszek vállalkozások”. A pénz kilistázta a munkát, ez azt jelenti, hogy a “pénz” nem is törekszik arra, hogy dolgozó emberek legyenek, a “pénz” mindössze pusztító feladatot lát el.
A “pénz” mögött ott találjuk a “gengszterváltás” valamennyi figuráját. Mocskosak, bűzlőek, szennyesek valamennyien. Egyikben sem bízhatunk.
Ezt a rendszert szét kell verni, a bankárokat, végrehajtókat, behajtókat, és minden ingyenélő mocskot, legyen az politikusnak nevezett csótány, az ítélőszék elé állítani.
Szabó Ferenc
Tisztesség
A tisztességhez
Nem kell
Ügyvéd, bíró
Kúria, ügyész!
A tisztességhez
Nem kell
Európai Bíróság
Sem jogegység!
A tisztességhez
Nem kell
Sem bank
Sem hitel!
A tisztességhez
Nem kell
Kormány
Hitvány politikus!
A tisztességhez
Nem kell!
Szavazótábor
Választási törvény!
A tisztességhez
Nem kell
Jaj, visszamenni
A múltba.
A tisztességhez
Nem kell
Az életet
Megölni!
A tisztességhez
Nem kell
Jog!
Büntetés!
A tisztességhez
Nem kell
Semmi!
Mert van!
A tisztességhez
Nem kell
A valóság
Tagadása!
A tisztességhez
Nem kell
Temetni
A magyart!
A tisztességhez
Nem kell
Pap, sem
Áldás!
A tisztességhez
Nem kell
Kenet,
Hazugság!
A tisztességhez
Nem kell
Illeték, mentelem,
Hamis szó!
A tisztességhez
Nem kell
Siratni a mát!
Nem kérek alamizsnát!
Sümeg,2014. Július 14.