JÓ HÍR

OriasplakatOriasplakat2Ma válaszlevél érkezett a Hágai Büntető Bíróságtól, a 2013. október 6-án elküldött feljelentésünkre. https://ahazapartja.hu/?p=5200  A levél tartalma összességében pozitív, az eljárás megindításához viszont további bizonyítékokra van szükség, mely bizonyítékok és tények az elmúlt egy évben felszínre kerültek.

Továbbá felhívja a figyelmünket a Büntető Bíróság, hogy a feljelentésünk alapján, felmerülhettek olyan tények is, amelyek a Hágai Bíróság hatáskörén túl mutatnak, azokkal forduljunk egyéb nemzetközi bíróságokhoz. Ők csakis kizárólag emberiesség ellen elkövetett bűncselekmények, népirtás és háborús bűncselekmények ügyében nyomozhatnak.

Minden bizonyíték adva van, hogy ezreket hajszoltak halálba Magyarországon és százezreket elüldöztek az országból. El fog érkezni az idő, amikor Orbán a Hágai Büntető Bíróság kérdéseire válaszolhat, hogy „A magyar gazdaságtörténetben példátlan, hogy a kormány és a parlament a tisztesség logikája alapján” miért nem fékezte meg négy évig az emberek kiirtását és elüldöztetését, miért nem világították át teljes egészében az emberekkel szemben tisztességtelen pénzügyi manőverrendszert, és miért nem számoltatták el a köztörvényes bűnöző bankárokat. Miért várták meg azt, hogy a civilek göngyölítsék fel a bűncselekmény sorozatot, téve ezt úgy, hogy visszaélnek a kétharmados parlamenti többségükkel és gátolják a büntető eljárások megindítását.

Emberek, az október 5-ei Nemzetgyűlésen bőven lesz aláírni való, mert a válaszlevelet, a megfelelő nyomaték kedvéért, több ezer ember írja alá. A Hágai Büntető Bíróságnak is megküldjük az angol nyelvre lefordított nyílt levelet, a főügyészségre megküldendő feljelentést és a határozatukra írott válaszunkat.

A Gyulai Nemzetgyűlés munkáról fog szólni, semmi másról, mi eddig sem hőbörögtünk, tesszük a dolgunkat rendületlenül még akkor is ha idegőrlően lassú a folyamat. Eddig minden minket igazolt, a következetesen felépített lépések eredményét ma számszerűsíteni lehet és ez nem kevesebb mint ezer milliárd forint, dollárba számolva öt milliárd dollár, de lesz ez sokkal több is. Most Orbánék valójában alkudoznak, hogy mennyit ér meg nekik, vagy inkább mennyivel éri be a nép, hogy mentsék az irhájukat. Mi kizárólag a teljes igazsággal érjük be, most már csak ezzel, korábban még lehetett volna velünk alkudozni, kompromisszumot, vádalkut kötni, hogy megmentsük a magyar embereket. Ezt elmondtam Doubravszky Györgynek is itt Gyulán. Vagy nem mondta el az akkori gazdáinak, vagy nem vettek komolyan, de majd fognak.

Azok akik minket mindenféle alaptalan rágalmakkal próbálnak bepiszkolni, kizárólag a kifosztó hatalom ügynökei, köszönjük munkájukat, egyre edzettebbek és letisztultabbak vagyunk, ezt nekik köszönhetjük.

MAGYARORSZÁG ÖSSZEFOG
ÉS ELSZÁMOLTATJA A HAZAÁRULÓ KORMÁNYT
A KIFOSZTÓ BANKÁROKKAL EGYÜTT!

Kásler

 

33 hozzászólás a(z) “JÓ HÍR” bejegyzéshez

  1. Valóban nagyon kevesen vannak mint kiemelt pozícióban lévők.
    De ne feledd. Nyolcszázezer ember dolgozik nekik.
    Ha én a saját testi erőmmmel kell elérjek valamit, egészen más, mint ha alám tesznek egy buldózert. Őalattuk is ott van a nyolcszázezer állam által fizetett köztisztviselő és közalkalmazott.
    Ennek a nyolcszázezer embernek az állandó ténykedésének köszönhetően készülnek a határozatok, végzések. Születnek a bírságolásról a határozatok, az adómegállapításról, a szabálysértésről, a banki felmondásról a közokiratok jogellenesen, a tartozáselismerőbe foglalt jogcím figyelmen kívül hagyásával, a végrehajtás elrendeléséről a bírósági és közjegyzői határozatok, az önkormányzatok részéről az adómegállapítások, a állami adóhatóság megkeresése , hogy behajtassák, amit ők kiszámoltak jól vagy rosszul, de az emberek fizetőképességenek feltétlen figyelmen kívül hagyásával, rendőrök ténykednek kilakoltatásnál, Astóriánál, aztán letartóztatnak, kivizsgálnak, idegesítenek, motoznak, a végrehajtók végrehajtanak, ha jogos a végrehajtható okirat tartalma , ha sem.
    Tehát van egy kiépített rendszer. Ennek a rendszernek megvannak a munkásai, akiknek központilag meg van adva, hogy a törvényt hogyan értelmezze, mert ha nem úgy értelmezi, kirúgják. Ha nem szedi be a meghatározott bírságot, megkérdőjelezik, hogy dolgozott-e vagy csak mímelte- mert azt nem lehet elképzelni, hogy nem kell bírságolni, mert nincs miért.
    Törvényértelmezés . Azoknak a törvényeknek az értelmezése, amelyeket megalkottak, és az általunk megválasztott képviselő testület megszavazott.
    Szakadék húzódik az államhatalom és a magyar lakosság és vállalkozó szektor között.
    A hatályos törvényeket, jogszabályokat az igazságszolgáltatás kizárólagos lehetősége miatt csak aszerint lehet értelmezni , ahogyan azt a határozathozatali joggal felruházott bírók, ügyészek értelmezik.
    Jogállam. Ezt hozta a jogállam.
    Ezt hozta a jogállam, amely ezáltal-a bírák, ügyészek határozathozatali joga által diktatúrává degradálódott. Mert a határozathozatali jog mindent felülír.
    Törvényt, emberek jogos érdekét, gyermekek nyugalmát, anyák, apák nyugalmát, az idős emberek lelki békéjét, a vállalkozók elképzeléseit, a magyarság Magyarországon való élésének természetes jogát, és felülírja lassan Magyarország területének magyar kézben maradásának ősi jogát, a magyar emberek azon jogát, hogy kell egy hely, ahol élhetnek.
    Épületet téglánként húznak fel.
    De bontani másképp is lehet.

  2. Na, végre valami jó hír! Maximálisan egyetértek Zoltánnal, annyi kitétellel, hogy ha el akarjuk taposni őket, – márpedig ez határozott szándékunk -, akkor ahhoz meg kell ismerni valamelyest az ellenség járását, stratégiáját. A tigris sem ott áll lesben a sűrűben, ahol egyetlen csapás sincs…

  3. Judit, engem ezeknek a magyarázata nem érdekel. Érdekel, miért fúrta belém magát a kullancs? Kitépem, eltaposom, és igyekszem elfellejteni.
    Mit miért csináltak? 25 éve ezeket senki semmiért nem kérte számon, és nem vonta felelősségre. Magyarázkodjanak a börtönőrnek, ha akarnak. Vagy a pokolban a fajtájuknak.
    Amivel nagyon nehéz együtt élni, az az, hogy a nép eltűri a nyakán ezeket a parazitákat, és még azt nézik hülyének, akinek nem magától értetődő a paraziták uralma, és nem bírják elviselni. Épkézláb igazságérzettel rendelkező embernek Magyarország ebben a formában maga a pokol. Mit lát maga körül? Mindenki, mint a delejezett béka a kígyó előtt, járja a táncot, amit a 25 éves díszpintyek hangszerelnek. És mit tudsz tenni? Ha felveszed a harcot, velük is szembe kell nézned. A masszával, ami ömlik, amerre borítják. Összesen nincs száz ember talán, aki folyamatosan hülyét csinál tízmillióból 25 éve.
    Nem, én ezektől a parazitáktól nem akarok magyarázatot. Ezeket eltiporni kell.
    A masszával meg nem lehet mit tenni, csak dolgozni rajta, hogy észhez térjen, és megtanuljon végre EMBERKÉNT viselkedni.

  4. Október 5. Gyula Nemzetgyűlés.Ott azok gyűlnek össze akik eddig sem hittek a devizamentős állami szirénhangoknak s ez után sem fognak.Ott azok gyűlnek össze akik több éve ugyan azt mondják.A hatályos törvények alapján kell megítélni mindent és mindenkit.Nem megoldást akarnak hanem jogot!! Most is és ahogy régen is volt .S azok gyűlnek össze akik azt szeretnék hogy a jövőben is a jog alapján legyen elbírálva a deviza-ügy .Legyenek a felelősök megnevezve.A tettesek a bűnösök a hatályos jog szerinti büntetési tételüket kapják meg.S ha a tettesek közt miniszterelnökök is vannak akkor azok is.Ha főbírók akkor azok is.Ha főügyész akkor az is.Ha bankelnök akkor az is kapja meg a jog ide vonatkozó rendelkezései szerint a büntetését.S e mellett legyenek benne az újságokban a hírekben,legyenek pellengérre állítva úgy ahogyan Bakács Tipor Settenkedőt pellengérre állították pár darab szalámiért.Megérdemelte.Jó pár milliárd Ft,1,5 millió ember eltávozása az országból,több ezer öngyilkosság,több millió gyanútlan banki károsult,sok ezer széthullott család megannyi megkeseredett élet miatt az ország népe szerintem megérdemli ezt.

  5. Zolikám, sietve távozni az országból? Ne siessenek. Először mondják meg, mire volt jó, hogy nem törődtek a magyarokkal.
    Valóban sok lehetőséget biztosítanak a törvények, hogy védjék a tőkés érdekeket, ja és persze a mindenkori “államérdeket”, amelyet a NAV és a többbi hatóság , rendőrség , hivatal a határozathozatali jogával tud biztosítani.
    De milyen államérdek az, amikor az állampolgárok és a vállalkozók tönkretétele árán biztosítanak előre kikalkulált adókat, bírságokat?
    A hatóságok, hivatalok elsőfokú határozatai még megtámadhatóak, de minek. A másodfokú határozatok kézhezvétellel jogerősek és végrehajthatóak.
    Ez mit jelent?
    Nem számít, hogy a hatályos jogszabályok szerinti módon készítették-e el, nem számít, hogy a család, a vállalkozás talpon marad-e.
    Egy dolog számít. Hogy az adós a kezébe vegye. A bíróság elé vitele a hatóságok határozatainak nem jelent védelmet. A bírók helybenhagynak mindent.
    Nem is értem, miért nem mondják ki az első tárgyaláson, mielőtt bárki megszólalna, hogy a kereset elutasítva.
    Ezt azért írom le, mert a bankok esetén éppen úgy a jogellenes követelés az, ami miatt itt tartunk, mint a hatóságok esetén, amikor a papír mindent bír alapon, leírhatnak bármit, ha valakinek nem tetszik a képe vagy van valamilye, amire fáj a foga valakinek, vagy éppen csak bevétel kell az államnak.
    És jöhet a végrehajtási eljárás az adó, bírság behajtására, majd cég esetén a felszámolási eljárás, ami még további érintett üzleti partnerek érdekét is súlyosan sérti, hiszen az állam ÉS A BANKOK megelőzik a vallalkozókat, magán beszállítókat.
    De mindezek ellenére azt állítom, tapasztalatból, hogy nem a hatályos törvényekkel van a legnagyobb gond.
    Az emberi tényező sokkal nagyobb probléma.
    Ha nem tesznek idióta , jogellens adómegállapítást, ha nem vesznek hitelként nyilvántartásba, jogellenesen devizát, akkor nem lehetne végrehajtani, felszámolni.

    A közjegyzői törvény pedig teljes mértékben lehetővé teszi a jogszabály megkerülésére irányuló jogügyletek esetén, hogy ne lehessen végrehajtani.
    Esetünkben a joghügylet a hitel azonnali hatállyal történő lejárttá tétele évekkel, évtizedekkel előbb a szerződés szerinti lejárat előtt a jogellenes követelés miatti teherrel.
    A közjegyző esetünkben konkétt kötelezettségvállaláshoz készít banki felmondást okiratba foglaltan
    – emiatt a konrét kötelezettségvállalás jogosságát meg kell vizsgálnia, hiszen jogszabály megkerülése az, ha a bank nem mutatja fel, hogy jogosan követeli -e az adóstól a végrehajtás alá vonandó összeget, aminek a jogcíme a törvény értelmében nem lehet más, mint kölcsön jogcím-hiszen a konkrét kötelezettségválalás közokiratba foglaltan ! kölcsön jogcímen történt, közjegyző általi ellenjegyzéssel- és annak nem illene elllenérre tenni !-ehhez a bank köteles felmutatni, hogy mit adott és hogy mit vett nyilvántartásba-ha ezt nem mutatja fel, a bank megkerüli a törvényt-a közjegyző pedig meg kell tagadja az együttműködést.
    Tehát emberi tényező !
    Ez a nagy baj.
    Hogy nem szolgál magyar érdeket a közjegyző, az adóhivatalnok, a bíró, az ügyész, a rendőr.

    NEM MAGYAR A KORMÁNY
    NEM MAGYAR AZ ÁLLAM !

  6. Igen ez egyébként valóban jó hír, és talán még egész gyorsan is dolgoztak az ügyön hasonló gyorsasággal remélem visszanyal a fagyi.

  7. A probléma kettős gyökere: a bankok kijátszották a hatályos magyar jogszabályokat, azok a jogszabályok pedig, amik ennek következményeitől megvédhették volna a becsapottakat (jelzáloghitelezésre vonatkozó törvények, és a végrehajtási törvény) hiányosak és elavultak.
    Amikor a hazai végrehajtási törvényt megalkották, a jogalkotó legrosszabb rémálmaiban sem merülhetett fel az, hogy magánemberek nyakába akkora tartozást lőcsölhetnek -főleg törvénysértő módon-, amelyre nem elég fedezetként a lakóingatlanuk sem. Ami egy magánembernek jellemzően a legnagyobb értékű vagyontárgya. Más európai országoktól eltérően nincs sem elsétálási jog, sem magáncsőd, amely jogintézmények gátat vethettek volna a “predatory lending”, vagyis rablóhitel elharapódzásának. Az adósok korlátlanul, a messze a SAJÁT KÖLTSÉGÜKÖN elbírált fedezeten túl is számon kérhetők, végrehajtás alá vonhatók. A fedezetnek gyakorlatilag Magyarországon semmi értelme, ennyi erővel fedezet nélkül is ki lehetne adni kölcsönöket, hiszen a bankoknak joga van akár 3-4 egyetemleges adóstársat is bevonni az ügyletbe, akikre bukás esetén egyetemlegesen rá lehet húzni a vizes lepedőt. Minek hát a fedezet? Sőt, tegye fel a kezét, akinél a bank KEZEST kötött ki. Talán autóhiteleknél előfordul. Jelzálognál már a kezes nem volt elég nekik, ugyanis a kezes járulékos kötelezett. Ez annyit jelent, hogy ha a bank disznóságot követ el, és borul a történet a kezesen nem biztos, hogy be tudja hajtani. Ellenben az adóstárs egyetemleges kötelezett, aki még a MÁSIK ADÓSTÁRS, VAGY A FŐADÓS SZERZŐDÉSSZEGÉSÉÉRT IS FELEL. Menniyvel egyszerűbb hát a banknak bevonni 3-4 adóstársat, aztán lehet nyugodtan kótyavetyélni a fedezeti ingatlanokat, hiszen úgyis van kin behajtani a maradékot.
    Megköszönhetjük hazánk “felelős” kormányainak az elmúlt 25 év kiváló jogalkotói munkáját, amivel mindezt lehetővé tette.
    A deviza alapú hitelek pestisének akkor is a mindenkoir magyar kormány ágyazott meg, ha a bankoknak amúgy nem lett volna joguk fiktív devizát kölcsönként felkönyvelni, és követelni. Mert rendezett jogszabályi környezet esetén a bankoknak egyszerűen nem állt volna érdekében ekkora disznóságot elkövetni.
    Ilyen, alapvetően hiányos jogi környezetre szabadult rá ez a pénzügyi szörnyedvény, amiről Dr. Bodnár Zoltán pénzügyi jogász, az ELTE jogi karának docense, és egykori CIB vezér pofátlanul a mai napig azt állítja, hogy összeegyeztethető a magyar törvényekkel, sőt, már száz éve is létezett ez a kölcsöntípus. Igaz, hogy maga a Kúria mondta ki, hogy a deviza alapú kölcsön leírása csupán egy, a THM számításra vonatkozó kormányrendeletben szerepelt, törvény sosem írta le, csak azután, hogy már rég kiborult a bili. Mert nevet kellett adni a gyereknek. Bodnárt, és a hozzá hasonlókat az ilyesmi nem zavarja.
    Majd fogja.
    Fog ő is, meg a Kovács Levente is, meg a Gyurcsány-Bajnai-Orbán “szentháromság” holdudvara is sietve távozni ebből az országból.