De mi is ez? A MagyarBrands a legkiválóbb hazai márkák minősítését és bemutatását célul kitűző program, amelynek révén a márkák vonzereje és elismertsége növekszik a vásárlók szemében.
Igazán jól hangzik, főleg ha egy cégről tudjuk, hogy megkapta már e neves elismerést, nem mellékes, ha többször is.
Többféle értékelési szempont alapján döntenek arról, jár e díj az adott cégnek avagy sem. Ezen szempontok a Tradíció, Tulajdonosi összetétel, Foglalkoztatás, Reputáció, Identitás, Kedveltség
Belém hasít a gondolat, vajon az ott dolgozók véleménye miért nem opció a szempontok között?
Hogy kaphat díjat egy vállalat, ha az ott dolgozók véleményét nem ismerik?
Ezt egy már belülről korhadó fatörzshöz tudnám hasonlítani. Kívülről egészségesnek tűnhet, közben meg legbelül semmi sincs rendben.
Ettől eltekintve jól mutat a termékeken, hirdető újságokon, a cég honlapon a MagyarBrands logó, de vajon az ott dolgozók is ennyire díjazzák az elismerést, melyet a munkahelyük kapott? Illik nem elfelejteni, a belülről kikorhadt, életveszélyes fákat is kivágják, hiába szépek kívülről.
Pont, mint a szép térköves terek, új stadionok, gyönyörű szökőkutak. Széppé és tehetősebbé varázsolják az országot, közben meg csak egy hamis képet adnak az emberek megtévesztésére.
Érdemes elgondolkodni!
Zseniális illusztráció 🙂 !